Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059
Назва: | Implementation of open educational resources in the context of student-centred approach |
Інші назви: | Впровадження відкритих освітніх ресурсів у контексті студентоцентричного підходу |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batcurovskaya, Ilona Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya Лимар, Олександр Олександрович Lymar, Oleksandr Горбенко, Олена Андріївна Gorbenko, Elena Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Ключові слова: | професійна підготовка інженерія середовища онлайн-навчальне середовище відкриті освітні ресурси professional training environment engineering online learn-ing environment open educational resources |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Batsurovska, I. V., Dotsenko, N. A., Lymar, O. O., Gorbenko, O. A., & Kurepin, V. M. (2024). Implementation of open educational resources in the context of student-centred approach. Educational Dimension. https://doi.org/10.55056/ed.807 |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено педагогічні технології навчання інженерії довкілля в онлайн-системах вищої освіти з використанням відкритих освітніх ресурсів (ООР) із студентоцентричним підходом. Експериментально апробовано технологію, яка інтегрує ООР, включаючи навчальні відео, онлайн-пояснення до практичних робіт, модульне тестування та електронні підручники. Запропонована технологія була оцінена за допомогою плану контрольної та експериментальної груп у двох університетах. Статистичний аналіз за допомогою тесту хі-квадрат Пірсона показав значне покращення результатів навчання для експериментальної групи, яка піддавалася OER (χ 2 =45,55, p <0,01). Результати демонструють, що підхід, орієнтований на студента, який використовує OER, є багатообіцяючим методом покращення вивчення складних предметів, таких як екологічна інженерія. У цьому дослідженні розглядається прогалина в емпіричних дослідженнях застосування OER у конкретних дисциплінах. Висновки обговорюються в контексті останньої літератури, яка підкреслює переваги OER для доступності, залучення та результатів навчання у вищій освіті. Надано рекомендації щодо ефективної інтеграції OER викладачами та установами. The article outlines pedagogical technologies for teaching environmental engineering in online learning systems of higher education using open educational resources (OER) with a student-centred approach. A technology integrating OER, including educational videos, online explanations for practical work, modular testing, and e-textbooks, was experimentally tested. The proposed technology was evaluated using a control and experimental group design at two universities. Statistical analysis using Pearson's chi-squared test showed a significant improvement in learning outcomes for the experimental group exposed to OER (χ2=45.55, p<0.01). The results demonstrate that a student-centred approach leveraging OER is a promising method to enhance the learning of complex subjects like environmental engineering. This study addresses a gap in empirical research on discipline-specific applications of OER. The findings are discussed in the context of recent literature highlighting the benefits of OER for accessibility, engagement, and learning outcomes in higher education. Recommendations are provided for the effective integration of OER by instructors and institutions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ED_807_Batsurovska_et_al.pdf | 254,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.