Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19106
Назва: Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг.
Автори: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Бороменська, В. Д.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бороменська В. Д. Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 23-25 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 361-363
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19106
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка-361-363.pdf474,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.