Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19106
Title: Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг.
Authors: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Бороменська, В. Д.
Issue Date: 2024
Citation: Бороменська В. Д. Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 23-25 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 361-363
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19106
Appears in Collections:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка-361-363.pdf474,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.