Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаітгареєва, В. С.-
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-12-11T12:28:27Z-
dc.date.available2024-12-11T12:28:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСаітгареєва В. С., Стамат В. М. Роль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стану. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м. Полтава, 21 листопада 2024 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 332-334.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_konf_21_11_2024-332-334.pdf692,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.