Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274
Title: Роль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стану
Authors: Саітгареєва, В. С.
Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Issue Date: 2024
Citation: Саітгареєва В. С., Стамат В. М. Роль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стану. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м. Полтава, 21 листопада 2024 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 332-334.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnuk_konf_21_11_2024-332-334.pdf692,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.