Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274
Назва: Роль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стану
Автори: Саітгареєва, В. С.
Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Саітгареєва В. С., Стамат В. М. Роль антикризового маркетингу підприємств в умовах воєнного стану. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м. Полтава, 21 листопада 2024 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 332-334.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19274
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_konf_21_11_2024-332-334.pdf692,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.