Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19275
Назва: Стратегії управління брендом у глобальних корпораціях
Автори: Полторак, Анастасія Сергіївна, науковий керівник
Poltorak, Anastasiya, scientific director
Саркова, А. М.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Саркова А. М. Стратегії управління брендом у глобальних корпораціях. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м.Полтава, 21 листопада 2024 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 338-341.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19275
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_konf_21_11_2024-338-341.pdf702,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.