Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19275
Title: Стратегії управління брендом у глобальних корпораціях
Authors: Полторак, Анастасія Сергіївна, науковий керівник
Poltorak, Anastasiya, scientific director
Саркова, А. М.
Issue Date: 2024
Citation: Саркова А. М. Стратегії управління брендом у глобальних корпораціях. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м.Полтава, 21 листопада 2024 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 338-341.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19275
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnuk_konf_21_11_2024-338-341.pdf702,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.