Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460
Назва: Особливості маркетингу вітчизняних підприємств для малого бізнесу
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Горька, Л. А.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Горька Л. А. Особливості маркетингу вітчизняних підприємств для малого бізнесу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: збірник наукових праць VIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 31 жовтня 2024 р.) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2024 С. 969-971.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_ПДАУ_осінь_2024_ (1)-969-971.pdf523,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.