Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460
Title: Особливості маркетингу вітчизняних підприємств для малого бізнесу
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Горька, Л. А.
Issue Date: 2024
Citation: Горька Л. А. Особливості маркетингу вітчизняних підприємств для малого бізнесу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: збірник наукових праць VIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 31 жовтня 2024 р.) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2024 С. 969-971.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19460
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_ПДАУ_осінь_2024_ (1)-969-971.pdf523,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.