Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19690
Назва: Маркетингові стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Романова, А. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Романова А. О. Маркетингові стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей II міжнародної наук.-практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Ч. 1. Харків : НТУ «ХПI», 2024. С. 328-332.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19690
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
328-332.pdf707,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.