Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19690
Title: Маркетингові стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Романова, А. О.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В. М., Романова А. О. Маркетингові стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей II міжнародної наук.-практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Ч. 1. Харків : НТУ «ХПI», 2024. С. 328-332.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19690
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
328-332.pdf707,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.