Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19694
Title: Маркетингові підходи для стимулювання внутрішнього туризму в Україні
Authors: Шиян, Б. В.
Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Issue Date: 2024
Citation: Шиян Б. В., Сухорукова А. Л. Маркетингові підходи для стимулювання внутрішнього туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей II міжнародної наук.-практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Ч. 1. Харків : НТУ «ХПI», 2024. С. 381-382.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19694
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381-382.pdf688,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.