Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorТерянік, Д. О.-
dc.date.accessioned2025-01-06T12:51:30Z-
dc.date.available2025-01-06T12:51:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Терянік Д. О. Особливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стану. Міжгалузеві наукові дослідження: можливості та варіанти впровадження : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ніжин, 07 грудня 2023 р.). Ніжин : Відокремлений підрозділ НУБіП «Ніжинський агротехнічний інститут». 2023. С. 48-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОсобливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_07122023_p001-48-51.pdf358,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.