Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711
Title: Особливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стану
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Терянік, Д. О.
Issue Date: 2023
Citation: Стамат В. М., Терянік Д. О. Особливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стану. Міжгалузеві наукові дослідження: можливості та варіанти впровадження : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ніжин, 07 грудня 2023 р.). Ніжин : Відокремлений підрозділ НУБіП «Ніжинський агротехнічний інститут». 2023. С. 48-51.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conference_07122023_p001-48-51.pdf358,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.