Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711
Назва: Особливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стану
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Терянік, Д. О.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Терянік Д. О. Особливості впливу маркетингових процесів в продовольчому секторі в умовах воєнного стану. Міжгалузеві наукові дослідження: можливості та варіанти впровадження : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ніжин, 07 грудня 2023 р.). Ніжин : Відокремлений підрозділ НУБіП «Ніжинський агротехнічний інститут». 2023. С. 48-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19711
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_07122023_p001-48-51.pdf358,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.