Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800
Назва: Сучасні типи маркетингових досліджень в Україні
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Шумилова, І. С.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Шумилова І. С. Сучасні типи маркетингових досліджень в Україні. Актуальні проблеми економіки, фінансів, обліку, менеджменту і права: теорія і практика: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 8 квітня 2023 року). Житомир: Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2023. С. 61-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_НА САЙТ Житомир квітень 2023-62-63.pdf253,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.