Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19896
Назва: Маркетингова стратегія підприємств сфери гостинності як чинник їх ефективної діяльності
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М. Маркетингова стратегія підприємств сфери гостинності як чинник їх ефективної діяльності. Сучасний стан та перспективи розвитку науки, освіти і технологій: збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 04 січня 2025 року). Кременчук : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С. 18-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19896
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кременчук-19-21.pdf189,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.