Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19896
Title: Маркетингова стратегія підприємств сфери гостинності як чинник їх ефективної діяльності
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Issue Date: 2025
Citation: Стамат В. М. Маркетингова стратегія підприємств сфери гостинності як чинник їх ефективної діяльності. Сучасний стан та перспективи розвитку науки, освіти і технологій: збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 04 січня 2025 року). Кременчук : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С. 18-20.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19896
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кременчук-19-21.pdf189,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.