Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Назва: Ринку аграрної продукції – належний маркетинг
Автори: Бурковська, Алла Валентинівна
Burkovska, Alla
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Бурковська А. В. Ринку аграрної продукції – належний маркетинг. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2004. Вип. 4. С.77-84.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено необхідність створення спеціальних маркетингових служб у аграрних господарствах, їх основні завдання та напрями розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19915
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 4 (28).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V-2004_28-4-77-84.pdf247,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.