Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбачов, В.С.-
dc.date.accessioned2025-01-27T08:22:47Z-
dc.date.available2025-01-27T08:22:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГорбачов В.С. Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 68-74.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994-
dc.description.abstractВисвітлено сучасний стан маркетингової діяльності виноробних підприємств регіону. Виявлено існуючі тут недоліки. Запро- поновано рекомендації щодо удосконалення і підвищення ефективності організації маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-68-74.pdf242,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.