Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994
Title: Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукції
Authors: Горбачов, В.С.
Issue Date: 2005
Citation: Горбачов В.С. Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 68-74.
Abstract: Висвітлено сучасний стан маркетингової діяльності виноробних підприємств регіону. Виявлено існуючі тут недоліки. Запро- поновано рекомендації щодо удосконалення і підвищення ефективності організації маркетингу.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19994
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-68-74.pdf242,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.