Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000
Title: Альтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукції
Authors: Васько, Н.А.
Issue Date: 2005
Citation: Васько Н.А. Альтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 97-102.
Abstract: Розглядаються деякі методи прямого маркетингу прийнятні для українського виробника плодоовочевої продукції та економічні умови їх впровадження, запропоновано прогресивні моделі продажу з досвіду провідних аграрних держав.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-97-102.pdf236,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.