Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239
Назва: Роль бренду в сучасному бізнесі: ключовий фактор успіху
Інші назви: The role of branding in modern business: a key factor for success
Автори: Мацола, М.
Matsola, M.
Марусяк, В.
Marusiak, V.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мацола М., Марусяк В. Роль бренду в сучасному бізнесі: ключовий фактор успіху. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 112-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20239
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-112-114.pdf786,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.