Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorȘișcan, Ecaterina-
dc.contributor.authorШишкан, Є.-
dc.date.accessioned2025-02-05T08:05:50Z-
dc.date.available2025-02-05T08:05:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationȘișcan E. The role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutions. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 230-233.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleThe role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutionsuk_UA
dc.title.alternativeРоль партнерств у маркетинговій стратегії закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-230-233.pdf604,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.