Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332
Title: The role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutions
Other Titles: Роль партнерств у маркетинговій стратегії закладів вищої освіти
Authors: Șișcan, Ecaterina
Шишкан, Є.
Issue Date: 2024
Citation: Șișcan E. The role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutions. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 230-233.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332
Appears in Collections:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rtg-2024-230-233.pdf604,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.