Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332
Назва: The role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutions
Інші назви: Роль партнерств у маркетинговій стратегії закладів вищої освіти
Автори: Șișcan, Ecaterina
Шишкан, Є.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Șișcan E. The role of partnerships in the marketing strategy of higher education institutions. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 230-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20332
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-230-233.pdf604,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.