Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374
Title: Управління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компанії
Other Titles: Strategic brand management: the key to competitiveness and sustainable development of a company
Authors: Пилипів, Н. І.
Pylypiv, N.
Магмет, О. В.
Mahmet, O.
Issue Date: 2024
Citation: Пилипів Н. І., Магмет О. В. Управління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компанії. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 315-318.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374
Appears in Collections:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rtg-2024-315-318.pdf483,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.