Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипів, Н. І.-
dc.contributor.authorPylypiv, N.-
dc.contributor.authorМагмет, О. В.-
dc.contributor.authorMahmet, O.-
dc.date.accessioned2025-02-06T08:46:21Z-
dc.date.available2025-02-06T08:46:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПилипів Н. І., Магмет О. В. Управління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компанії. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 315-318.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleУправління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компаніїuk_UA
dc.title.alternativeStrategic brand management: the key to competitiveness and sustainable development of a companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-315-318.pdf483,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.