Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374
Назва: Управління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компанії
Інші назви: Strategic brand management: the key to competitiveness and sustainable development of a company
Автори: Пилипів, Н. І.
Pylypiv, N.
Магмет, О. В.
Mahmet, O.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Пилипів Н. І., Магмет О. В. Управління брендом: ключ до конкурентоспроможності та сталого розвитку компанії. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 315-318.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20374
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-315-318.pdf483,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.