Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628
Title: Маркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробiв
Other Titles: Marketing ornamental plant products
Authors: Белевят, Оксана Анатоліївна
Belevyat, Oksana
Issue Date: 2007
Citation: Белевят О. А. Маркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробів. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 2 (40). С. 148-153.
Abstract: У статтi розкриваються перспективи виробництва в сiльськiй мiсцевостi та впровадження на вiтчизняний ринок декоративних садових виробiв та композицiй, обгрунтовуються найбiльш доцiльнi для цього маркетинговi стратегії. /The article deals with the prospects of producing and marketing the ornamental plant products and compositions. The most appropriate marketing strategies have been grounded.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 2 (40).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBSRAS_2007_40-148-153.pdf222,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.