Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелевят, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorBelevyat, Oksana-
dc.date.accessioned2025-02-18T07:36:36Z-
dc.date.available2025-02-18T07:36:36Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБелевят О. А. Маркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробів. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 2 (40). С. 148-153.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628-
dc.description.abstractУ статтi розкриваються перспективи виробництва в сiльськiй мiсцевостi та впровадження на вiтчизняний ринок декоративних садових виробiв та композицiй, обгрунтовуються найбiльш доцiльнi для цього маркетинговi стратегії. /The article deals with the prospects of producing and marketing the ornamental plant products and compositions. The most appropriate marketing strategies have been grounded.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробiвuk_UA
dc.title.alternativeMarketing ornamental plant productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 2 (40).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2007_40-148-153.pdf222,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.