Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628
Назва: Маркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробiв
Інші назви: Marketing ornamental plant products
Автори: Белевят, Оксана Анатоліївна
Belevyat, Oksana
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Белевят О. А. Маркетинговi стратегії впровадження на ринок декоративних садових виробів. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 2 (40). С. 148-153.
Короткий огляд (реферат): У статтi розкриваються перспективи виробництва в сiльськiй мiсцевостi та впровадження на вiтчизняний ринок декоративних садових виробiв та композицiй, обгрунтовуються найбiльш доцiльнi для цього маркетинговi стратегії. /The article deals with the prospects of producing and marketing the ornamental plant products and compositions. The most appropriate marketing strategies have been grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20628
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 2 (40).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2007_40-148-153.pdf222,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.