Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20672
Title: | Неформальна освіта: довгострокові інвестиції з високими процентами |
Other Titles: | Non-formal education: long-term investment with high interest rates |
Authors: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Viacheslav |
Keywords: | глобальні зміни концепція традиційна освіта базова освіта global changes concept traditional education basic education |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Курепін В. М. Неформальна освіта: довгострокові інвестиції з високими процентами. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: матеріали ІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Київ, 29-30 жовтня 2024 р.). Київ : Педагогічна думка, 2025. С. 273-276. |
Abstract: | Ще у 70-х роках минулого століття перед науковцями-практиками постало питання про світову освітню кризу через низьку здатність формальної освіти адаптуватися до глобальних змін, виникли проблеми зі застарілими навчальними програмами. Стало очевидним - здобути необхідні знання тільки в системі офіційної освіти неможливо, треба було змінювати застарілу концепцію «одна освіта на все життя» на іншу - «навчання протягом усього життя». Back in the 1970s, scientists and practitioners were faced with the question of a global educational crisis due to the low ability of formal education to adapt to global changes, and problems with outdated curricula arose. It became obvious that it was impossible to acquire the necessary knowledge only in the formal education system, and it was necessary to change the outdated concept of "one education for life" to another - "learning throughout life." |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20672 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Дидактика_2024(2025)-274-277.pdf | 437,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.