Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20673
Назва: Педагогічні підходи при використанні інноваційних технологій навчання у закладах вищої освіти
Інші назви: Pedagogical approaches when using innovative learning technologies in higher education institutions
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Viacheslav
Ключові слова: освітній процес
інноваційні методи
взаємодія
обсяг знань
educational process
innovative methods
interaction
scope of knowledge
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Педагогічні підходи при використанні інноваційних технологій навчання у закладах вищої освіти. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: матеріали ІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29-30 жовтня 2024 р. Київ : Педагогічна думка, 2025. С. 392-396.
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови організації та проведення освітнього процесу у закладах вищої освіти вимагають використання передових технологій, інноваційних методів викладання/навчання. Інноваційні методи навчання орієнтовані на тих, хто навчається, вони спрямовані на використання нових стратегій навчання. Такі інноваційні програми спонукають здобувачів освіти під час занять активно приєднуватись та взаємодіяти зі викладачами та своїми колегами по групі навчання
Modern conditions for organizing and conducting the educational process in higher education institutions require the use of advanced technologies, innovative teaching/learning methods. Innovative teaching methods are focused on those who study, they are aimed at using new learning strategies. Such innovative programs encourage students to actively join and interact with teachers and their colleagues in the study group during classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20673
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Дидактика_2024(2025)-393-397.pdf603,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.