Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакушок, О.В.-
dc.contributor.authorMakushok, O.V.-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:49:24Z-
dc.date.available2025-02-21T12:49:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМакушок О.В. Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтовариства. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 1 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 207-210.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність створення маркетингового кооперативного об’єднання, запропоновано структуру управління ним та визначено основні його функції та завдання в умовах інтеграції до світового співтовариства./ The article d eals with the creation o f marketing co -op erative association, the structure of management and its basic functions and tasks under conditions of integration to the world community.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтоваристваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity of agricultural producers under conditions of joining WTOuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 1 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBlSRAS_2007_42_3_1-207-210.pdf349,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.