Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707
Назва: Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтовариства
Інші назви: Marketing activity of agricultural producers under conditions of joining WTO
Автори: Макушок, О.В.
Makushok, O.V.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Макушок О.В. Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтовариства. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 1 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 207-210.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність створення маркетингового кооперативного об’єднання, запропоновано структуру управління ним та визначено основні його функції та завдання в умовах інтеграції до світового співтовариства./ The article d eals with the creation o f marketing co -op erative association, the structure of management and its basic functions and tasks under conditions of integration to the world community.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 1 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBlSRAS_2007_42_3_1-207-210.pdf349,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.