Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707
Title: Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтовариства
Other Titles: Marketing activity of agricultural producers under conditions of joining WTO
Authors: Макушок, О.В.
Makushok, O.V.
Issue Date: 2007
Citation: Макушок О.В. Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників в контексті інтеграції до світового співтовариства. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 1 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 207-210.
Abstract: Обґрунтовано доцільність створення маркетингового кооперативного об’єднання, запропоновано структуру управління ним та визначено основні його функції та завдання в умовах інтеграції до світового співтовариства./ The article d eals with the creation o f marketing co -op erative association, the structure of management and its basic functions and tasks under conditions of integration to the world community.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20707
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 1 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBlSRAS_2007_42_3_1-207-210.pdf349,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.