Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20769
Назва: Цифрові інструменти формування бренду міста в умовах глобалізації
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Білоус, В. В.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Білоус В.В. Цифрові інструменти формування бренду міста в умовах глобалізації. Світ наукових досліджень : матеріали міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль-Ополе, 23-24 січня 2025 р.). Тернопіль: ФОП Шпак В.Б. 2025. Вип. 38. С. 23-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20769
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-26.pdf573,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.