Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21128
Назва: Івент-маркетинг в Україні у сфері гостинності: нові завдання, нові перспективи
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Муленко, І. П.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Муленко І. П. Івент-маркетинг в Україні у сфері гостинності: нові завдання, нові перспективи. Cтратегічні орієнтири приєднання України до ЄС : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 березня 2025 р.). Львів-Торунь : Liha-Pres, 2025. С. 102-106. DOI: DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-482-8-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21128
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102-106.pdf458,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.