Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorІваненко, Владислав Олександрович-
dc.contributor.authorIvanenko, Vladyslav-
dc.date.accessioned2025-05-08T11:31:02Z-
dc.date.available2025-05-08T11:31:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІваненко В. О. Персоналізація послуг у гостинності: нові стратегії залучення клієнтів. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 135-137.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21328-
dc.description.abstractІндустрія гостинності завжди була сферою, де людський фактор відігравав ключову роль, але сучасні технології та зміна очікувань клієнтів підняли персоналізацію послуг на новий рівень. Щоб не упускати нових тенденцій і можливостей, потрібно постійно спостерігати за змінами навколоuk_UA
dc.description.abstractThe hospitality industry has always been a human-centric industry, but modern technology and changing customer expectations have taken personalization to a new level. To stay on top of new trends and opportunities, you need to constantly monitor the changes around you.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectІндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectперсоналізація послугuk_UA
dc.subjectрозуміння потребuk_UA
dc.subjectHospitality industryuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.subjectservice personalizationuk_UA
dc.subjectunderstanding needsuk_UA
dc.titleПерсоналізація послуг у гостинності: нові стратегії залучення клієнтівuk_UA
dc.title.alternativePersonalization of services in hospitality: new strategies for customer engagementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-151-153.pdf110,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.