Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21328
Title: Персоналізація послуг у гостинності: нові стратегії залучення клієнтів
Other Titles: Personalization of services in hospitality: new strategies for customer engagement
Authors: Курепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Іваненко, Владислав Олександрович
Ivanenko, Vladyslav
Keywords: Індустрія гостинності
людський фактор
персоналізація послуг
розуміння потреб
Hospitality industry
human factor
service personalization
understanding needs
Issue Date: 2025
Citation: Іваненко В. О. Персоналізація послуг у гостинності: нові стратегії залучення клієнтів. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 135-137.
Abstract: Індустрія гостинності завжди була сферою, де людський фактор відігравав ключову роль, але сучасні технології та зміна очікувань клієнтів підняли персоналізацію послуг на новий рівень. Щоб не упускати нових тенденцій і можливостей, потрібно постійно спостерігати за змінами навколо
The hospitality industry has always been a human-centric industry, but modern technology and changing customer expectations have taken personalization to a new level. To stay on top of new trends and opportunities, you need to constantly monitor the changes around you.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21328
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025 збрник ГРС-151-153.pdf110,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.