Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанніченко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorHannichenko, Tetyana-
dc.dateThis paper examines the effectiveness of blended learning technologies in English language teaching within the contemporary Ukrainian context. It analyzes models for integrating online and offline learning components, methods for ensuring educational continuity in challenging conditions, and tools for personalizing the learning experience. The research explores ways to overcome technical limitations and optimize student-teacher interaction. Special attention is given to evaluating the effectiveness of various blended learning models and their adaptation to the needs of specific educational contexts in Ukraine.-
dc.date.accessioned2025-05-21T06:19:55Z-
dc.date.available2025-05-21T06:19:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГанніченко Т. А. Blended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraine. Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, (м. Миколаїв, 16 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 4-8.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535-
dc.description.abstractУ даній роботі досліджується ефективність технологій змішаного навчання у викладанні англійської мови в сучасних умовах України. Аналізуються моделі інтеграції онлайн та офлайн компонентів навчання, методи забезпечення безперервності освітнього процесу у складних умовах, та інструменти персоналізації навчального досвіду. Розглядаються способи подолання технічних обмежень та оптимізації взаємодії учнів і викладачів. Особлива увага приділяється оцінюванню ефективності різних моделей змішаного навчання та їх адаптації до потреб конкретних освітніх контекстів в Україні.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectвикладання англійської мовиuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectосвіта в кризових умовахuk_UA
dc.subjectцифрові освітні інструментиuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectEnglish language teachinguk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectlearning personalizationuk_UA
dc.subjecteducation in crisis conditionsuk_UA
dc.subjectdigital educational toolsuk_UA
dc.subjectadaptive learninguk_UA
dc.titleBlended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeТехнології змішаного навчання у викладанні англійської мови в умовах сучасної Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2025
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
причорноморська_25-4-8.pdf634,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.