Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ганніченко, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Hannichenko, Tetyana | - |
dc.date | This paper examines the effectiveness of blended learning technologies in English language teaching within the contemporary Ukrainian context. It analyzes models for integrating online and offline learning components, methods for ensuring educational continuity in challenging conditions, and tools for personalizing the learning experience. The research explores ways to overcome technical limitations and optimize student-teacher interaction. Special attention is given to evaluating the effectiveness of various blended learning models and their adaptation to the needs of specific educational contexts in Ukraine. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T06:19:55Z | - |
dc.date.available | 2025-05-21T06:19:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ганніченко Т. А. Blended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraine. Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, (м. Миколаїв, 16 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 4-8. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535 | - |
dc.description.abstract | У даній роботі досліджується ефективність технологій змішаного навчання у викладанні англійської мови в сучасних умовах України. Аналізуються моделі інтеграції онлайн та офлайн компонентів навчання, методи забезпечення безперервності освітнього процесу у складних умовах, та інструменти персоналізації навчального досвіду. Розглядаються способи подолання технічних обмежень та оптимізації взаємодії учнів і викладачів. Особлива увага приділяється оцінюванню ефективності різних моделей змішаного навчання та їх адаптації до потреб конкретних освітніх контекстів в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | викладання англійської мови | uk_UA |
dc.subject | онлайн навчання | uk_UA |
dc.subject | персоналізація навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта в кризових умовах | uk_UA |
dc.subject | цифрові освітні інструменти | uk_UA |
dc.subject | адаптивне навчання | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | English language teaching | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.subject | learning personalization | uk_UA |
dc.subject | education in crisis conditions | uk_UA |
dc.subject | digital educational tools | uk_UA |
dc.subject | adaptive learning | uk_UA |
dc.title | Blended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraine | uk_UA |
dc.title.alternative | Технології змішаного навчання у викладанні англійської мови в умовах сучасної України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2025 Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
причорноморська_25-4-8.pdf | 634,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.