Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535
Title: | Blended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraine |
Other Titles: | Технології змішаного навчання у викладанні англійської мови в умовах сучасної України |
Authors: | Ганніченко, Тетяна Анатоліївна Hannichenko, Tetyana |
Keywords: | змішане навчання викладання англійської мови онлайн навчання персоналізація навчання освіта в кризових умовах цифрові освітні інструменти адаптивне навчання blended learning English language teaching online learning learning personalization education in crisis conditions digital educational tools adaptive learning |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Ганніченко Т. А. Blended learning technologies in english language teaching in contemporary Ukraine. Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, (м. Миколаїв, 16 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 4-8. |
Abstract: | У даній роботі досліджується ефективність технологій змішаного навчання у викладанні англійської мови в сучасних умовах України. Аналізуються моделі інтеграції онлайн та офлайн компонентів навчання, методи забезпечення безперервності освітнього процесу у складних умовах, та інструменти персоналізації навчального досвіду. Розглядаються способи подолання технічних обмежень та оптимізації взаємодії учнів і викладачів. Особлива увага приділяється оцінюванню ефективності різних моделей змішаного навчання та їх адаптації до потреб конкретних освітніх контекстів в Україні. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21535 |
Appears in Collections: | Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2025 Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
причорноморська_25-4-8.pdf | 634,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.