Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21780
Назва: Формування агроекологічної компетентності в умовах цифровізації професійної підготовки майбутніх агроінженерів
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: цифровізація
агроекологічна компетентність
професійна освіта
здобувачі вищої освіти
майбутні агроінженери
digitalization
agroecological competence
vocational education
higher education applicants
future agricultural engineers
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Формування агроекологічної компетентності в умовах цифровізації професійної підготовки майбутніх агроінженерів. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 338-340. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-113
Короткий огляд (реферат): В контексті підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Агроінженерія» під час викладання технічних дисциплін можна інтегрувати навчальний контент, що сприяє розвитку агроекологічної компетентності та допомагає студентам зрозуміти, як механічні системи впливають на різні аспекти сільськогосподарського виробництва. Використання систем управління навчанням у поєднанні з інтеграцією профільних курсів сприяє ефективному формуванню агроекологічної компетентності у майбутніх інженерів та забезпеченню якісного управління навчальним процесом. Результати впровадження в цифрових засобів навчання під час підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Агроінженерія» свідчать про суттєве підвищення показників результатів навчання, що свідчить про ефективність формування агроекологічної компетентності засобами цифрового навчального середовища.
-
In the context of training higher education applicants in the specialty "Agroengineering", during the teaching of technical disciplines, it is possible to integrate educational content that promotes the development of agroecological competence and helps students understand how mechanical systems affect various aspects of agricultural production. The use of learning management systems in combination with the integration of specialized courses contributes to the effective formation of agroecological competence in future engineers and ensures high-quality management of the educational process. The results of the implementation of digital learning tools during the training of higher education applicants in the specialty "Agroengineering" indicate a significant increase in learning outcomes, which indicates the effectiveness of the formation of agroecological competence using digital learning environments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21780
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-113
Розташовується у зібраннях:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forum-2025-338-340.pdf513,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.