Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21780
Title: Формування агроекологічної компетентності в умовах цифровізації професійної підготовки майбутніх агроінженерів
Authors: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Keywords: цифровізація
агроекологічна компетентність
професійна освіта
здобувачі вищої освіти
майбутні агроінженери
digitalization
agroecological competence
vocational education
higher education applicants
future agricultural engineers
Issue Date: 2025
Citation: Доценко Н. А. Формування агроекологічної компетентності в умовах цифровізації професійної підготовки майбутніх агроінженерів. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 338-340. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-113
Abstract: В контексті підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Агроінженерія» під час викладання технічних дисциплін можна інтегрувати навчальний контент, що сприяє розвитку агроекологічної компетентності та допомагає студентам зрозуміти, як механічні системи впливають на різні аспекти сільськогосподарського виробництва. Використання систем управління навчанням у поєднанні з інтеграцією профільних курсів сприяє ефективному формуванню агроекологічної компетентності у майбутніх інженерів та забезпеченню якісного управління навчальним процесом. Результати впровадження в цифрових засобів навчання під час підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Агроінженерія» свідчать про суттєве підвищення показників результатів навчання, що свідчить про ефективність формування агроекологічної компетентності засобами цифрового навчального середовища.
-
In the context of training higher education applicants in the specialty "Agroengineering", during the teaching of technical disciplines, it is possible to integrate educational content that promotes the development of agroecological competence and helps students understand how mechanical systems affect various aspects of agricultural production. The use of learning management systems in combination with the integration of specialized courses contributes to the effective formation of agroecological competence in future engineers and ensures high-quality management of the educational process. The results of the implementation of digital learning tools during the training of higher education applicants in the specialty "Agroengineering" indicate a significant increase in learning outcomes, which indicates the effectiveness of the formation of agroecological competence using digital learning environments.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21780
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-113
Appears in Collections:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forum-2025-338-340.pdf513,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.