Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21856
Назва: Формування бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізації
Інші назви: Formation of new generation brand communications in the conditions of globalization
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Побережець, Ганна Степанівна
Poberezhetsʹ, Hanna
Успаська, О.І.
Uspaska, Oksana
Ключові слова: бренд
бренд-комунікації
глобалізація
діджиталізація
функціонування брендів
brand
brand communications
globalization
digitalization
brand functioning
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В.М., Побережець Г. С., Успаська О.І Формування бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізації. Modern Economics. 2025. № 50(2025). С. 241-250. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-32.
Stamat V.M., Poberezhec G. S., Uspaska O.I (2025). Formation of new generation brand communications in the conditions of globalization. Modern Economics, 50(2025), 241-250. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-32.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі бренд-комунікації зазнають суттєвих змін під впливом різних глобалізаційних процесів. Впровадження нових цифрових систем та технологій, зростаюча роль соціальних медіа та зміни в поведінці споживачів вимагають від брендів адаптації та впровадження інноваційних стратегій комунікації для подальшого вдосконалення та розвитку. Сучасні бренд-комунікації є складною динамічною системою взаємодії між компанією та її цільовою аудиторією, яка виходить далеко за межі традиційних реклам та просуванню продукту. Бренд-комунікації нового покоління є не просто передачею інформації, а створенням унікального діалогу, який формує емоційний зв’язок та лояльність споживачів. Швидкі та постійні зміни навколишнього середовища в умовах глобалізаційних викликів та змін вимагають та потребують від компаній постійної адаптації та запровадження новітніх цифрових технологій. Метою дослідження є обгрунтування теоретичних положень бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізаційних впливів, важливості інноваційних рішень та підходів, спрямованих на розвиток бренд-комунікацій сучасності, а також виявлення тенденцій та особливостей їх розвитку. Охарактеризовано суть бренду та його складових. Показано необхідність інноваційних рішень та гнучкого підходу для ефективного управління бренд-комунікаціями нового покоління. Доведено вплив діджиталізації маркетингових процесів на функціонування бренд-комунікацій в умовах євро інтеграційних та глобалізацій них процесів. Виділено ключові тренди бренд-комунікацій нового покоління та етапи історичного розвитку комунікацій брендів з цільовою аудиторією. Надано методику формування бренд-комунікацій у сучасних умовах. Отже, бренд-комунікації нового покоління ґрунтуються на культурологічному, історичному та психологічному аспектах, які повинні стимулювати творчу активність споживачів. Вони формуються з використанням діджитал-інструментів маркетингу.
In the modern world, brand communications are undergoing significant changes under the influence of various globalization processes. The introduction of new digital systems and technologies, the growing role of social media, and changes in consumer behavior require brands to adapt and implement innovative communication strategies for further improvement and development. Globalization trends, despite the pandemic and quarantine measures, remain stable. They are aimed at a high level of research into the activities of various brands, which paves the way for the development of enterprises of any level. Modern brand communications are a complex dynamic system of interaction between a company and its target audience that goes far beyond traditional advertising and product promotion. The new generation of brand communications is not just about transmitting information, but about creating a unique dialog that builds emotional connection and consumer loyalty. Rapid and constant changes in the environment in the context of globalization challenges and changes require and need companies to constantly adapt and implement the latest digital technologies. The use of innovative approaches will contribute to the development of new generation brand communications, which is the basis of companies’ competitiveness in today’s environment. Purpose. The purpose of the study is to substantiate the theoretical provisions of the new generation of brand communications in the context of globalization influences, the importance of innovative solutions and approaches aimed at the development of modern brand communications, as well as identifying trends and features of their development. Results. The essence of the brand and its components is characterized. The need for innovative solutions and a flexible approach for effective management of new generation brand communications is shown. The impact of digitalization of marketing processes on the functioning of brand communications in the context of European integration and globalization processes is proven. Key trends of new generation brand communications and stages of historical development of brand communications with the target audience are highlighted. A methodology for forming brand communications in modern conditions is provided. Conclusions. Thus, new generation brand communications are based on cultural, historical and psychological aspects that should stimulate the creative activity of consumers. They are formed using digital marketing tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21856
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2025. - Вип. 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.