Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22356
Title: | Use of drones with a thermal vision camera for energy audit |
Other Titles: | Використання дронів з тепловізійною камерою для проведення енергоаудиту |
Authors: | Голубєв, В.С. Матвєєва, А.Л. |
Keywords: | дрони тепловізійна камера енергоаудит енергоефективність теплові втрати інфрачервона діагностика будівлі тепломережі автоматизований моніторинг drones thermal imaging camera energy audit energy efficiency heat loss infrared diagnostics buildings heat networks automated monitoring |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Голубєв В.С., Матвєєва А.Л. Use of drones with a thermal vision camera for energy audit. (Використання дронів з тепловізійною камерою для проведення енергоаудиту.) Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 29-31. |
Abstract: | У статті розглянуто інформацію про використання дронів, оснащених тепловізійними камерами, для проведення енергоаудиту будівель та електричних мереж для швидкого та точного збору та передачі інформації в реальному часі, що значно полегшує роботу та мінімізує використання людської праці. The article discusses information on the use of drones equipped with thermal imaging cameras for conducting energy audits of buildings and electrical networks for fast and accurate collection and transmission of information in real time, which greatly facilitates the work and minimizes the use of human labor. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22356 |
Appears in Collections: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Міжнародна 24-25-29-31.pdf | 645,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.