Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22425
Назва: | Роль ембієнту у створенні атмосфери відеоігр |
Автори: | Вишневський, О. О. Пархоменко, Олександр Юрійович Parkhomenko, Oleksandr |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Вишневський О. О., Пархоменко О. Ю. Роль ембієнту у створенні атмосфери відеоігр. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 423-495 . |
Короткий огляд (реферат): | Проблема створення ігрової атмосфери у сучасних відеоіграх значно виходить за межі графіки чи сценарію. Звукове середовище, і зокрема ембієнт, є тим інструментом, який визначає емоційне сприйняття подій, формує відчуття присутності та створює психологічні реакції у гравця. Наукові дослідження в галузі когнітивної психології й психоакустики доводять, що звукове тло здатне безпосередньо впливати на емоційний стан людини, викликаючи тривогу, відчуття безпеки або навпаки – занепокоєння та страх. Проте у геймдеві це питання залишається недостатньо дослідженим саме в контексті наукового пояснення: як ембієнт формує унікальний ігровий досвід і чому він настільки сильно впливає на гравця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22425 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет менеджменту) Статті студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
423-425.pdf | 630,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.