Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22873| Title: | Психологічні механізми формування толерантності в особистості: роль емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду |
| Authors: | Суріна Ганна Юріївна, науковий керівник Surina, Hanna, scientific director Пашковська, А. |
| Keywords: | толерантність емпатія самоусвідомлення соціальний досвід Я-концепція рефлексія міжособистісна взаємодія психологічні механізми упередження соціальна адаптація tolerance empathy self-awareness social experience self-concept reflection interpersonal interaction psychological mechanisms prejudice social adaptation |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Пашковська А. Психологічні механізми формування толерантності в особистості: роль емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду. Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Миколаїв, 18 листопада 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С.157-160. |
| Abstract: | У сучасному глобалізованому суспільстві толерантність виступає важливою психологічною та соціальною категорією, необхідною для мирного співіснування і ефективної комунікації. У роботі проаналізовано психологічні механізми формування толерантності в особистості з акцентом на ролі емпатії, самоусвідомлення та соціального досвіду. Визначено, що толерантність є результатом цілісного розвитку особистості, що поєднує внутрішнє самопізнання і зовнішню соціальну взаємодію./In today’s globalized society, tolerance is an important psychological and social category necessary for peaceful coexistence and effective communication. This work analyzes the psychological mechanisms of tolerance formation in the personality, emphasizing the roles of empathy, self-awareness, and social experience. The contributions of theoretical approaches by Z. L. Karpenko, I. D. Bekh, and R. Burns are examined, highlighting the interconnection between emotional empathy, critical reflection on personal beliefs, social learning, and the formation of the self-concept as the basis for developing tolerance. It is concluded that tolerance results from the holistic development of the personality, combining internal self-knowledge and external social interaction. |
| URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22873 |
| Appears in Collections: | Сучасні парадигми соціально-гуманітарного розвитку - 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| zb-18-11-2025-157-160.pdf | 706,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.